29 czerwca 2011

29.06.2011r. - sałatka ryżowa, lody malinowe

Na zdjęciu śniadaniowa owsianka. W składzie płatki owsiane (40g), woda (200ml), proszek budyniowy, płatki śniadaniowe CiniMinis (20g) i 2 biszkopty. Dzisiejszy dzień nie był aż tak leniwy. Posprzątałam i wykonałam serię ćwiczeń Fitness Corner, a później zrobiłam jeszcze 100 brzuszków. Ugotowałam obiad i od tej pory relaks ze szklanką wody z lodem i plotkarą. Mam dzisiaj dla Was dwa nowe przepisy, więc przejdźmy do rzeczy.
SAŁATKA RYŻOWA - 316kcal
SKŁADNIKI NA 1 PORCJĘ:
* pół woreczka ryżu brązowego - 170kcal
* 20g kotletów sojowych (3 sztuki) - 62kcal
* 50g fasolki szparagowej (garść) - 14kcal
* pół jajka - 40kcal
* łyżka jogurtu naturalnego - 15kcal
* łyżka ketchupu - 15kcal
* sól/pieprz

PRZYGOTOWANIE:
* ugotuj ryż, kotlety sojowe, fasolkę szparagową i jajko
* odcedź składniki i pokrój na małe kawałki
* jogurt naturalny połącz z ketchupem
* całość dokładnie wymieszaj
* możesz przyprawić do smaku, aczkolwiek nie jest to konieczne

LODY MALINOWE - 52kcal
SKŁADNIKI NA 1 PORCJĘ:
* 120g malin (szklanka) - 34kcal
* 50g serka homogenizowanego (2-3 łyżki) - 18kcal
* 100ml wody
* 3 tabletki słodziku/cukier - 0,3kcal/60kcal

PRZYGOTOWANIE:
* wszystkie składniki miksuj blenderem przez 2-3 minuty
* przelej do szklanki/miseczki/salaterki
* wstawdo zamrażalnika na 4h, co 30 minut mieszaj
Teraz lecę oglądać dalsze odcinki plotkary.
Trzymajcie się! 

1 komentarz: