30 czerwca 2011

30.06 - krem warzywny z grzankami

Rozpiera mnie dziś energia! :D Rano wstałam specjalnie wcześniej, popędziłam na zakupy - wiśnie, śliwki, jabłka, truskawki, pomidory i pieczarki.. mm.. Poza tym obejrzałam do końca I sezon Plotkary, zrobiłam obiad, wykonałam serię fitness corner i brzuszki, wykąpałam się, zmyłam naczynia, posprzątałam.. Także mogę powiedzieć, że dzień udany. Jutro szykuje się mały wypad z koleżanką na miasto, miło :)
Dzisiejsza owsianka - płatki owsiane (40g), woda (200ml), proszek budyniowy, płatki kukurydziane (10g), płatki Nestle Cheerios (10g), otręby o smaku porzeczki (10g) oraz herbatnik Beti. Wyszła mega-miska pysznej, sycącej owsianki, bo płatki, których dziś użyłam są lekkie, więc objętościowo jest dużo. Za kilka dni zrobię owsiankę z kaszą manną, siemieniem lnianym i otrębami, podobno to połączenie jest przepyszne ;) Teraz dodam przepis na mój dzisiejszy obiad. W zależności od tego, jaką kaloryczność mamy do wykorzystania możemy podawać z makaronem, ryżem czy kaszą, ja zaprezentuję w najmniej kalorycznym wariancie z grzankami.
KREM WARZYWNY Z GRZANKAMI - 60kcal
SKŁADNIKI NA 2 PORCJE:
* 200g mrożonki warzywnej - 50kcal
* 2 łyżki jogurtu naturalnego - 30kcal
* 400ml wody
* 2 kromki chleba chrupkiego (np. WASA) - 40kcal

PRZYGOTOWANIE:
* do 200ml wrzącej i osolonej wody wrzuć warzywa, gotuj ok. 10 minut
* zagotuj w czajniku drugie 200ml wody
* warzywa odcedź
* wrzuć wszystkie składniki do blendera, dodaj wodę i miksuj przez 2 minuty
* w tym czasie pieczywo chrupkie pokrój na małe kosteczki
* krem z warzyw wlej do miseczek, dodaj grzanki
Na zdjęciu powyżej moja dzisiejsza kolacja - kisiel truskawkowy Gellwe, 10g otrąb o smaku porzeczkowym i 10g chrupsów jabłkowych o smaku truskawkowym, yummie! 
Tymczasem idę zrobić jeszcze kilka brzuszków,
do jutra! :)

1 komentarz:

  1. podejrzanie ta zupa wygląda. xD ogólnie to polecam krem z brokuł <3

    OdpowiedzUsuń